سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنگهای بروز دنیا

داریو.................ش.

 

اگه همدیگرو دوست دارید ، به هم بگید ،

 

خجالت نکشید ، عشق رو از هم دریغ نکنید ،

 

 خودتونو پشت القاب و اسامی مخفی نکنید ،

 

 منتظر طرف مقابل نباشید،

 

 شاید اون از شما خجالتی تر و عاشق تر باشه

.امیر و حامد

ایمیل : وابستگی:  sadegi0172@yahoo.com

 

ایمیل : آهنگهای بروز دنیا:  amir6991@yahoo.com

 

رضا صادقی ؟ لبخند خدا

وقتی بارونی میشه چشمای تو/

غم میاد برای ترسوندن تو/

هیچ امیدی نیست برای موندن تو /

داره سختگیر میشه خندوندن تو/

میارم یه تیکه لبخند خدا میریزم باز رو لبهای شما/

نگو خستم نگو دربوداغونم کوه غم باشی تو رو میخندونم/

بخند عزیزم دنیا خندداره /غصه به جز خنده دوا نداره/

بخند خدا دیدن لبخند شو / روی لبای بنده هاش دوست داره/

چه زود به آخر میرسن آدما /تموم این روزو شبا که بد نیست/

ممنونم از لطف خدا که جز من /هیچکسی خندوندنتو بلد نیست/

@@@@@@@@@@

دل من هم گاهی وقتا میگیره/ جونم از گاهی به لبهام رسیده

تو وجودم حسی دارم که هنوز/شکر حق گریمو هیچکس ندیده

دل من هم گاهی وقتا میگیره/تو نگاه نکن فقط به خنده هام

غمو غصه ها رو از رو میبرم/من نگارنده ی لبخند خدام

چه زود به آخر میرسن آدما /تموم این روزو شبا که بد نیست/

ممنونم از لطف خدا که جز من /هیچکسی خندوندنتو بلد نیست/

بخند عزیزم دنیا خندداره /غصه به جز خنده دوا نداره/

بخند خدا دیدن لبخند شو / روی لبای بنده هاش دوست داره/

 


[ دوشنبه 90/3/16 ] [ 8:13 عصر ] [ حامد شامحمدی ] [ نظر ]